Hladké platební transakce díky digitalizovaným procesům
Fakturační modul nabízí vaší společnosti vysoce automatizované procesy zpracování inkasa pojistného a vypořádání nároků a systém centrální analytické evidence v souladu s německým předpisem GAAP.
Náš systém představuje rozhraní mezi bankou a hlavní knihou. Zpracovává příkazy SEPA, zaznamenává všechny příchozí a odchozí platby a sleduje neuhrazené a opožděné platby. Systém inkasa pohledávek lze individuálně konfigurovat a plně automatizovat. Možnosti ručního přepsání zajišťují, že řešení zůstává flexibilní. Informace jsou zhuštěny a automaticky předávány do systému hlavní knihy a centrální databáze. Funkční kritéria pro jednotlivé procesy lze volně definovat. Tato komponenta vám vždy poskytne všechny relevantní informace.
Sledujte své platby pomocí našeho fakturačního modulu. Využijte významného zvýšení efektivity a snížení nákladů s naší vysoce výkonnou obecnou komponentou.
Náš software lze snadno upgradovat a vaší společnosti poskytne maximální zabezpečení investic a zabezpečenou budoucnost.
Procesy inkasa pojistného a vypořádání nároků lze díky konzistentní správě položek explicitně přizpůsobit funkčním kritériím, která lze volně definovat. Položky je možno dle potřeby nakonfigurovat podle odvětví, skupin produktů nebo jednotlivých produktů. Přímá inkasa a faktury lze na různých úrovních sdružovat. Individuálně je také možno nakonfigurovat automatický proces inkasa.
Díky standardizovanému procesu individuálního přizpůsobení lze systém implementovat rychle a s nízkými náklady.
Vysoký stupeň automatizace všech obchodních procesů vám poskytne jasnou výhodu při každodenní administrativní práci.
Základní modul pro vstup dat, který musejí využívat všechny služby, zajistí, že záznamy v hlavní knize vaší společnosti budou v souladu s německým předpisem GAAP. Je možné flexibilně připojit jakýkoli systém hlavní knihy.
Platby na základě výměny souboru je možno flexibilně rozšířit tak, aby zahrnovaly novou zemi nebo specifické formáty zákazníka.
Náš software lze snadno upgradovat a vaší společnosti poskytne maximální zabezpečení investic a zabezpečenou budoucnost.
Procesy inkasa pojistného a vypořádání nároků lze díky konzistentní správě položek explicitně přizpůsobit funkčním kritériím, která lze volně definovat. Položky je možno dle potřeby nakonfigurovat podle odvětví, skupin produktů nebo jednotlivých produktů. Přímá inkasa a faktury lze na různých úrovních sdružovat. Individuálně je také možno nakonfigurovat automatický proces inkasa.
Díky standardizovanému procesu individuálního přizpůsobení lze systém implementovat rychle a s nízkými náklady.
Vysoký stupeň automatizace všech obchodních procesů vám poskytne jasnou výhodu při každodenní administrativní práci.
Základní modul pro vstup dat, který musejí využívat všechny služby, zajistí, že záznamy v hlavní knize vaší společnosti budou v souladu s německým předpisem GAAP. Je možné flexibilně připojit jakýkoli systém hlavní knihy.
Platby na základě výměny souboru je možno flexibilně rozšířit tak, aby zahrnovaly novou zemi nebo specifické formáty zákazníka.